She's Only Fourteen and She's Not Home
S1, E5: In the winter of 2013, 14-year-old Shaniesha Forbes never made it home after school; her charred remains turned up on a Brooklyn beach days later, but this teen left behind a mountain of digital evidence for the NYPD to sift through.