Mad Dog Made Shooting Missiles
S1, E4: An elite American sniper needs a long-range rifle that can make a shot from two miles away; Mad Dog creates a takedown spear with a razor-sharp blade and shotgun rounds to protect a cowboy and his herd from wolf attacks.