Twin Angel: Twinkle Paradise Sizzling Hot Photos! The Target Is Twin Angel!
S1, E4: Shinmon Yayoi walks around every day with her camera in the hopes of getting a scoop on Twin Angel; when Haruka, Aoi and Kurumi try to put the brakes on this behavior, they all suddenly get caught up in a hostage situation.