"Social media? Yeah, it was her thing."
S1, E1: Nikki Kuhnhausen lives loud and proud on social media; born male, Nikki has openly identified as female since middle school; when the 17-year-old goes missing, her own social media helps police unravel the mystery of an unspeakable hate crime.