South China Sea
S3, E3: Elizabeth is in a stalemate with the Chinese foreign minister as she lobbies for the release of U.S. environmental activists; Henry thinks a former student of Elizabeth's is his family's cyber stalker; Dalton's visit to Vietnam stirs up war memories.