Stage Five Clinger
The Abbey crew's Vegas drama continues; they must pull off a successful pop-up event; Kyle and Marissa's relationship hangs in the balance; Kim and Elizabeth's relationship implodes; Brandi reveals her baby plan to Lawrence; the Chapel is revealed.