Super Mik Arteta
S1, E6: In the wake of Pierre-Emerick Aubameyang's departure, Mikel Arteta is feeling the pressure from fans and critics alike; at home, his wife and family reflect on his tough job, the team seeks to keep the dream of a European competition alive.