Surviving the Stone Age
S1, E1: The tribe begins their journey in an ancient river valley, with basic rations, animal hides and a canoe; a breakaway hunting expedition creates concerns for the tribe's safety; as hunger strikes, the tribe builds boats in search of migrating animals.