SUV Concepts
S1, E6: For a very long time, Bentley and Jaguar have opted not to produce any SUVs. But after a change of mind, they developed concepts for luxurious SUVs. Are luxury SUVs really necessary or might they even be better than other luxury models? Seeing that SUVs are still hugely popular, it's a logical step for those luxery brands to introduce cars with a higher seating position.