Team Garbrandt vs. Team Dillashaw: Embrace the Snake
S25 E11: Team Dillashaw pranks Team Garbrandt with live snakes; with an injury putting his fight future in doubt, one fighter gets paranoid at the house; two welterweights face off in the first semifinal fight.