Hollywood medium Terra Jolé, Lizzo, Howie Mandel
S4, E2: Terra Jolé breaks into tears as Tyler brings through validations from her deceased father; hip-hop recording star Lizzo opens up about the trauma of losing her father; Tyler connects Howie Mandel with his departed dad.