Hemlock Grove The Angel
S1, E2: Roman Godfrey confronts Peter who was investigating the scene of the crime by himself and the two become friends, with Peter sharing his secret with him. Meanwhile, Roman's cousin Letha discovers that she is pregnant, but claims that the child's father is an angel.