The Apartment
S5, E11: It’s time for Cece to move into the loft. While Jess is helping her friend move out of her beloved apartment, she has to finish the school’s budget by morning, which the new principal has neglected to tell her. Meanwhile, Winston gets a new partner to avoid having to work side-by-side with Aly.