The Ballot or the Bullet
Three Freedom Riders are murdered in Mississippi, and Bumpy Johnson wants justice, as well as a hedge against Federal investigation; Chin Gigante evades imprisonment with an "insanity" defense, and Malcolm X delivers his most fervent call to action.