The Blue Mustang
S1 E6: Eighteen-year-old Michelle O'Keefe is murdered in a parking lot in Palmdale, Calif.; security guard Ray Jennings is convicted of killing the young woman, but he is exonerated and released from prison after serving 11 years of his sentence.