The Body in the Bag
S6, E10: An unidentifiable body is discovered in the shower of an upscale home belonging to a young female socialite. With the help of nosey bones expert and Jeffersonian “squint” Clark Edison (guest star Eugene Byrd), skeletal reconstruction and evidence in the drain reveal that the victim was a young Chinese girl who was employed by a counterfeit handbag distributor. The team learns that the victim supplied counterfeit purses to her socialite acquaintance in a desperate effort to fit in with the hip, exclusive crowd, and after interrogating the self-centered socialite and sifting through footage on a hidden camera, they discover evidence linking them to the murderer. Meanwhile, Angela and Hodgins discuss their future home and where they want to raise a family, and Booth opens up to Hannah (guest star Katheryn Winnick) about Brennan’s feelings for him.