The Bomber
S1, E4: A ultimate story of commitment, Gerd Müller was a footballer for the people. Marcello Lippi - tasked with lifting Italy's fortunes, delivers the Azzurri a famous victory in 2006. German keeper Oliver Kahn played hero and villain in 2002, but we have to return to 1966 to witness true heroics on Football's Greatest Stage.