Ghost Hunters The Castle Light Mystery
S14, E5: TAPS heads to Virginia to explore Bacon's Castle where for centuries people have witnessed a ball of light around the property; UFO expert Ben Hansen joins the investigation to determine if this ghostly orb is extraterrestrial in origin.