Doodle Club The Chilly Elegance
S1, E3: Now it’s time to draw an animal that can’t fly, but swims like a champ and loves when it’s freezing cold. With his spoon-shaped body and his everyday tuxedo suit, this little buddy is going to show off his style in our art studio!