The Edge
S2, E3: When Dr. Donald "Ducky" Mallard, a liaison from D.C. headquarters and an old acquaintance of Gibbs', arrives to evaluate whether Pendleton needs an in-house medical examiner, not everyone trusts that's the real reason behind his visit.