The Ephemeral Peace
S1, E5: A rumor about Lari leads Vlad to rethink his relationship with her; hurt and looking for attention at the club, Vlad's obnoxious behaviour angers Angel and Vicky; Lari and Celeste get cozy with other women in the club.