The Frankenstein Chronicles The Fortune of War
S1, E4: Marlott takes a terrified Pritty on their assignation to meet the men who kill for money. They find themselves in the tunnels under Smithfield market, which run from the Fortunes of War pub to St Bart's Hospital.