The French Connection
S1, E2: Set sail for France to host an oyster festival, but shield your eyes when the guys land on a nude beach and Gino reveals his naked ambition. Saddle up for a horseback cheese hunt and a jet ski race, then find out whose oyster dish reigns supreme.