The Fury in the Jury
S9, E9: Brennan is a juror on the case of professional soccer player Peter Kidman, who is accused of murdering his wife. When she uses pure objectivity to help prove the killer not guilty, his best friend and a key witness in the case turns up dead. The Jeffersonian team must work together to prove that the soccer star was in fact guilty of killing both his wife and his friend.