The Happiness of All Mankind
S1 E4: Valery Legasov and Soviet Deputy Prime Minister Boris Shcherbina consider using lunar rovers to remove radioactive debris; Ulana Khomyuk faces government hurdles in determining the truth about the cause of the explosion.