Doodle Club The Hero of Cuteness
S1, E4: Beware, artists! The time has come for an extra cute challenge! We’re going to draw this little animal, so soft that she looks like a plushie! Are you ready to learn who this sweet critter is? Grab your pencils and let’s have fun!