The Ladies Who Lunch
S1, E16: Maisy Gibbons' (guest star Sharon Lawrence) series of unfortunate events shock the residents of Wisteria Lane, and have unexpected consequences for Bree. Gabrielle faces a crisis of her own when her sewer system goes out and she doesn't have the money to fix it and Lynette braves a scandal herself when it's rumored that the twins started the school's head lice epidemic. Meanwhile, as Susan sinks into depression over her breakup with Mike, she finds a surprising ally.