The Lego Murder
S2 E2: Tony Harris investigates the murder of 78-year-old Lucille Johnson who was viciously beaten to death in her own home; oddly, the crime scene is strewn with Lego blocks; 22 years later, DNA from the victim's fingernails scores a match.