The Magic Is Back
S2 E2: When Earvin's return threatens the Lakers' new "system," Pat Riley and Jerry West push for a risky trade. While Coach Westhead fights for his team, Jeanie clashes with her brothers, and a melancholy Buss attempts to court a figure from his past.