The Man With a Hanging Face Tumor
S1, E4: Despite his family's pleas, Marlow explores a high-risk surgery to remove a facial tumor; Amy has let the tumor on her back grow for more than 17 years; after finally making the decision to remove it, she learns that now it might be too late.