Fast N' Loud: Demolition Theater The Monkey Mashup
S2, E6: Richard, Christie Brimberry and Mike Coy review clips; a backyard stunt artist goes through a wall of fire; a unicyclist encounters a spiked fence; a bull turns on his trainer.