The Motor City
S1, E2: After the incredible success of "Climbkhana," the stakes are high for the first shoot of "GymkhanaTEN"; the first segment kicks off the yearlong project, so Ken, Brian and the others bring the game-changing Ford Mustang Hoonicorn V2 to Detroit.