The Interrogator The Murders at Immaculate Auto Sales
S1, E5: Two generations of Contreras family members are shot in broad daylight while they are working at their family-owned car dealership; Detective Fil Waters boils it all down thanks to an eyewitness, a scorned woman and a videotape.