Dogtanian and the Three Muskehounds The Mysterious Cavalier With the Black Mustache
S1, E2: On his journey to Paris, D'Artacan is insulted by a man with a black mustache, who then gallops off; the man, subsequently, returns to rob D'Artacan of his letter of introduction.