The Nazi On the Honeymoon
S9, E7: While honeymooning in Buenos Aires, Brennan and Booth can’t just relax on vacation. So, instead, they decide to help Raphael Valenza, a local detective and huge fan of Brennan’s books, solve the murder of a Nazi war criminal whose remains were found in an historic mass grave. Meanwhile, back in Washington, D.C., Hodgins and Angela struggle to take care of Christine while Brennan and Booth are away.