The Needs of the Many
S1, E4: The journey to save the world continues. - Dylan Bruce, Francesca Eastwood, and Pruitt Taylor Vince guest star - In search of someone from his past, Noah Bennet (Jack Coleman) breaks in to Renautas for answers. Miko (Kiki Sukezane) continues her rescue mission and travels in search of her sword. Elsewhere, Tommy (Robbie Kay) must use his ability to save the life of someone close to him. Meanwhile, Luke (Zachary Levi) comes up against unexpected obstacles in his relationship with his wife, Joanne (Judi Shekoni), while Carlos (Ryan Guzman) takes major steps forward in his heroic journey.