The One Where a Nazi Gets Punched
S3 E5: Blum weasels his way to a co-counsel seat on Reddick, Boseman & Lockhart’s largest case against genetics testing company Second Helix. While volunteering as democratic poll watchers in the suburbs of Chicago, Lucca and Jay come face to face with an alt-right group aiming to intimidate voters. Meanwhile, Maia attempts to move on while the partners grapple with a divided firm following revelations of pay disparity.