The One with the Celebrity Divorce
S3 E6: Celebrity hairdresser Wade V (Tituss Burgess) seeks Lucca’s help with a postnuptial agreement for a high profile client. Following their deal with Second Helix, Blum makes his presence well known at Reddick, Boseman & Lockhart, rattling some partners more than others. With political pundits buzzing about the resistance group's covert efforts, Diane takes her axe throwing to the next level.