The Hills: New Beginnings The Rest Is Still Unwritten...
S1, E2: Stephanie tries to repair her relationship with Spencer; Mischa faces down Perez Hilton, who bullied her in her acting heyday; the spark between Audrina and Justin continues to smolder.