Street Outlaws: New Orleans The Shocker Shakeup
S1, E5: The New Orleans team returns for list racing; Shannon's '69 Chevelle targets Bobby's spot on the small-tire list; Shane's Nova tries to crack the big tire list; Barry refuses to race Jerry Bird.