The Splash Heard Round the OC
S15 E3: Shannon is ready to show off her new accomplishments. Emily is hopeful that she can finally make peace with Shannon. Kelly and Gina question Elizabeth's romantic relationship. Gina confronts Braunwyn and Shannon.