The Start of a Great Adventure!
S1, E1: Rudy Mia, Stella, Leo and Mike finally arrive in San Antonio to take part in the Baskup, a huge basketball tournament that takes place all over the United States. They will have the honor of being coached by NBA star Tony Parker.