The Talk of the Town
S3 E5: Zoila discovers a secret from Genevieve's past; Rosie is torn between Ernesto and Spence; Marisol tries to fight her attraction toward Jesse; Carmen is outsmarted by Adrian; Taylor reaches her breaking point.