Scar on the Praeter The Town Had Its Hero
S1, E1: In the Akatsuki Special Ward, the unfortunate turn to the Scard and their powerful tattoos for protection; one day, a youth named Yamato meets the town hero, a Scard named Eiji, and they get dragged into a battle with the criminal organization Dusk.