The Truth
S1, E5: Ethan ventures outside of Wayward Pines and is shocked by what he discovers. Meanwhile, Theresa reports to her new realty job and meets her first client who is as confused as Theresa about the eerie town and Ben goes through orientation and learns the truth about Wayward Pines from his teacher Megan Fisher.