Blood and Treasure The Wages of Vengeance
S1, E10: After nearly capturing Farouk in a sting operation, Danny and Lexi enlist Hardwick to tap into his underworld contacts in hopes of cornering Farouk before he disappears again. Also, Gwen, fed up with Danny and Lexi’s tactics, arrests Father Chuck for aiding them.