The Wingman
S6 E6: The video from the Crows premiere goes viral, thrusting Moira back in the public eye and flooding Alexis with press. Meanwhile, Johnny helps Bob get back out in the dating world by taking him for a night out on the town. David and Patrick contemplate an offer from David’s old flame, Jake.