The World Turned Upside Down
S6 E6: A dysentery epidemic spreads on the Ridge, and Claire falls deathly ill; she is almost recovered when the Christies arrive and drop a bombshell; as nefarious rumours spread like wildfire on the Ridge, tragedy strikes.