Haganai There Aren’t Many Customers at the Karaoke Box
S1, E6: When the Neighbors Club heads out to sing some karaoke, the whole group ends up divided between multiple rooms. Later, Yozora gets jealous when she hears that Sena’s dad wants to meet Kodaka.