New Amsterdam This Be The Verse
S4, E5: Dr. Fuentes continues in her quest to remake the hospital in her vision; Max goes the extra mile to help a patient in need; Dr. Sharpe and Iggy find themselves at odds over a serious issue; Reynolds discovers the importance of personal obligations.